Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση

Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση peptrainose@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Χαιρετισμός απο τον Τηλέμαχο Αγιασμένο




Αγαπητοί συνάδελφοι,



Μετά το πέρας των εργασιακών μου χρόνων ήρθε η ώρα της συνταξιοδότησης μου. Αποχωρώντας δε σας κρύβω πως με πλημμυρίζουν πολλά και ανάμεικτα συναισθήματα.

Νιώθω πρώτα απ όλα ευγνωμοσύνη για την εταιρεία, διότι μ πρόσφερε τη δυνατότητα να δημιουργήσω οικογένεια και να έχω ένα καλό επίπεδο ζωής. Χαρά, γιατί κατάφερα να τελειώσω τον εργασιακό μου βίο υγιής και χωρίς προβλήματα, μα συνάμα και συγκίνηση γιατί αφήνω πίσω τους συναδέλφους μου.

Οφείλω να ομολογήσω ότι σε αυτή την εργασιακή μου διαδρομή γνώρισα πολλούς συναδέλφους και δημιούργησα πολλούς και καλούς φίλους.

Τέλος, εύχομαι σε όλους σας ολόψυχα υγεία και καλά ταξίδια.



                                                               Με εκτίμηση

      Αγιασμένος Τηλέμαχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου