Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση

Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση peptrainose@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΕΕΣΣΤΥ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΤΗΣ ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ 12/01/2017

 


Όταν αναλάβαμε την διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ, (την 01-10-16) και έχοντας από το 2011 προσωτιικά αναδείξει με συνεχείς γραπτές αναφορές και δημόσιες καταγγελίες την εγκατάλειψη του τροχαίου υλικού σαν μια μεθόδευση για την απαξίωση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου, τονίσαμε στους εργαζομένους και στους εκπροσώπους τους, την άθλια κατάσταση του τροχαίου υλικού κυρίως στους τομείς των WC επιβατών, των Δ/Κ MTU, των Αεροσυμπιεστών και του κυκλώματος αέρα των Επιβαταμαξών, στους οποίους χρειαζόταν άμεση επέμβαση.



Η πρώτη σύσκεψη που πραγματοποιήσαμε αρχές Οκτωβρίου στο Εργοστάσιο Πειραιώς, παρουσία των προϊσταμένων και των επικεφαλής των Εργαζομένων των τμημάτων Δηζελοκινητήρων, Αμαξωμάτων και Αεροσυμπιεστών, αφορούσε τον καθορισμό όλων των ενεργειών που έπρεπε να γίνουν ώστε να ξεπεραστεί η άθλια κατάσταση των ανωτέρω μηχανισμών του τροχαίου υλικού .

Αποφασίσθηκαν λοιπόν την ημέρα εκείνη:

α) Η άμεση επέμβαση στις διατάξεις των Αεροσυμπιεστών και ορισμένες τεχνικές βελτιωτικές τροποποιήσεις των εγκαταστάσεων παραγωγής και κυκλοφορίας πεπιεσμένου αέρα σε μια Δ/Η και μια Ε/Α, ώστε αφού δοκιμασθούν επί τρίμηνο να γενικευθεί η χρήση των, (έτσι θα αποφύγουμε περιττά έξοδα). Ο χρόνος παρακολούθησης των, λήγει τον Φεβρουάριο.

β) Η προδιαγραφή της αντικατάστασης των WC, (εγκαταστάσεις και δάπεδα), σε όλες τις Ε/Α με έναρξη για τις Ε/Α Β' θέσεως, που έχουν βαρύτερη χρήση, και η ένταξη του προγράμματος της ολικής αντικατάστασής των στο χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα ανάταξης του τροχαίου υλικού από την ΓΑΙΑΟΣΕ, που αυτή διαχειρίζεται. Ήδη έχει γίνει η προδιαγραφή και αναμένουμε έγκριση της εκτέλεσης, όπως επιτάσσει η ισχύουσα σύμβαση Συντήρησης, (αφού αφορά δαπάνη μεγαλύτερη των 10.0006), είτε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είτε από την ΓΑΙΑΟΣΕ.

γ) Η ενίσχυση και η αναδιάταξη του προσωπικού των συγκροτημάτων και η παραγγελία ανταλλακτικών ώστε να εκτελεσθεί όσο το δυνατόν ποιοτικότερα και ταχύτερα το έργο της συντήρησης των Δ/Κ MTU.

δ) Η ενεργοποίηση του Ε.Μ.Π. για την διερεύνηση του τεχνικού προβλήματος της υποαπόδοσης των Δηζελοκινητήρων , και την επίλυσή του.

ε) Άλλες παρεμβάσεις στις Ε/Α και τις Δ/Η MLW για την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών προς τους επιβάτες και την βελτίωση των συνθηκών εργασίας του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ .(Πόρτες, διάταξη ειδοποίησης των μηχ/γων σε περίπτωση διάσπασης Εμπ. Αμαξ., κ.λ.π).

Στην σύσκεψη αυτή ζητήθηκε από τα στελέχη των εργαζομένων να δοθεί από την διοίκηση προθεσμία τουλάχιστον έξι μηνών, ώστε να έχουμε επαναφέρει το τροχαίο υλικό σε μια αισθητά βελτιωμένη κατάσταση, αίτημα που θεωρήθηκε λογικό.

Ακολούθησαν πολλές συσκέψεις για τον ανωτέρω σκοπό που είναι ο πυρήνας των εργασιών της ΕΕΣΣΤΥ .


Ως προϋποθέσεις επίτευξης των στόχων τέθηκαν, η αναδιάρθρωση του προσωπικού, η ενίσχυσή του με συνεργάτες από την αγορά, η κάλυψη των θέσεων στελεχών του οργανογράμματος, ο εφοδιασμός των συγκροτημάτων με ανταλλακτικά, και η υποστήριξη των εργαζομένων με κάθε τρόπο.

II διοίκηση μας ανέδειξε τα ανωτέρω προβλήματα προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ και ήδη εξελίσσεται και βαίνει προς τερματισμό συνεργασία ανωτάτων τεχνικών κλιμακίων των εταιριών για την έγκριση των προτάσεων που κατατέθηκαν, αφού αυτό επιβάλλει η Σύμβαση Συντήρησης και διαχείρισης του τροχαίου υλικού όσον αφορά επεμβάσεις έκτακτες, αξίας μεγαλύτερης των 10.000Ε.

Παρόλα αυτά από την 23/12/2016 οι εργαζόμενοι της ΕΕΣΣΤΥ έχουν πετύχει μεταξύ των άλλων τα παρακάτω :

1)    Οι συνθέσεις των Αμαξ 50/59, 52/61 , 56/53, κυκλοφορούν με όλες τις τουαλέτες, και όλες τις πόρτες, εσωτερικές και εξωτερικές, σε κανονική λειτουργία, και συνεχίζεται η επισκευή και των Ε/Α των υπόλοιπων Αμαξοστοιχιών.

2)    Οι διαθέσιμες Ε/Α έχουν αυξηθεί σε 130.

3)    Οι βλάβες στον κλιματισμό και τις εγκαταστάσεις θέρμανσης των Ε/Α είναι ελάχιστες και στα όρια του φυσιολογικού, και παρέμειναν μηδενικές τις τελευταίες ημέρες του πολικού ψύχους.

4)    Οι Δ/Ή οι οποίες κυκλοφορούν έχοντας αποδοτικούς Δ/Κ έχουν αυξηθεί από 2 τον Σεπτέμβριο σε 10 και αυξάνοντα συνεχώς.

5)    Τις τελευταίες ημέρες δεν είχαμε βλάβες στους Δηζελοκινητήρες που θα οδηγούσαν σε αμηχανίες και παραμονή των επιβατών σε συνθήκες κατάψυξης

Όμως η προσπάθεια όλων των εργαζομένων συνεχίζεται, και επιθυμούμε να κριθούμε αυστηρά και αντικειμενικά από τους σιδηροδρομικούς και όχι να μας φορτώνουν ευθύνες, επειδή δεν καταφέραμε σε τρεις μήνες να διορθώσουμε τα αποτελέσματα της εγκατάλειψης του τροχαίου υλικού από το 2010 έως τον Σεπτέμβρη του 2016.

                                                             Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
                                                                Γ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου