Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση

Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση peptrainose@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Υπόμνημα προτάσεων απο την Τοπική Γραμματεία Μακεδονίας - Θράκης

 Θεσσαλονίκη, 10 Ιανουαρίου 2022 

Αγαπητοί συνάδελφοι, 

Λαμβάνοντας υπόψη την απογοητευτική εικόνα της υποδομής και οργάνωσης του σιδηροδρομικού δικτύου της Β. Ελλάδας, κρίνεται επείγουσα η παρέμβαση του Δ. Σ. για την επιδιόρθωση στα θέματα των τεχνικών διαδικασιών, στον αριθμό του προσωπικού σε κάθε δρομολόγιο, στον τρόπο δημιουργίας του εργασιακού προγράμματος αλλά και των έμπρακτων δυσλειτουργιών εξ αιτίας της πανδημίας. 

Πιο συγκεκριμένα -η ύπαρξη μιας πληθώρας αφύλακτων διαβάσεων, οι πολυάριθμες βραδυπορίες, τα επικίνδυνα κρηπιδώματα, η πλήρης απουσία φωτισμού σταθμών, οι ελλείψεις σε τροχαίο υλικό, η κατάργηση των επισκεπτών, η απώλεια σταθμαρχών και κλειδούχων σε πολύ κομβικά σημεία του δικτύου, αλλά και το θέμα της πληρότητας των επιβατών λόγω της πανδημίας- είναι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα την καθημερινή έκβαση των δρομολογίων και διακινδυνεύουν μονίμως την ασφάλεια του προσωπικού και των επιβατών. 

Η Τοπική Γραμματεία Μακεδονίας – Θράκης προτείνει: 

1. Τη μόνιμη στελέχωση από τουλάχιστον 2 άτομα προσωπικού κίνησης (προϊστάμενο και συνοδό/ούς), ανεξάρτητα αν πρόκειται για αυτοκινητάμαξες ή όχι, βασιζόμενοι πάντα στις έμπρακτες ανάγκες και τις αυξημένες ιδιοτροπίες του κάθε δρομολογίου, με στόχο την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών. 

2. Την ανάγκη για συμπλήρωση των εργασιακών βαρδιών από την εκάστοτε έδρα, ώστε το πρόγραμμα να αποκτήσει προσαρμοστικό χαρακτήρα στις τοπικές δρομολογιακές ανάγκες, απλοποιώντας έτσι τη συνολική διαδικασία. 

3. Άμεση πρακτική εκπαίδευση του νέου προσωπικού σε θέματα σύνδεσης ή αποκοπής οχημάτων, στη σύνδεση ημισυνδέσμων αέρος, στις ειδικές διασταυρώσεις/ακολουθίες και στις αλλαγές των κλειδιών. 

4. Την κατεπείγουσα τήρηση των κανόνων υγιεινής και πληρότητας (85%) εντός της αμαξοστοιχίας σε σχέση με τον τύπο της. Δεν είναι δυνατόν, για παράδειγμα, σε μια αμαξοστοιχία τύπου ΜΑΝ να στοιβάζονται 212 επιβάτες (καθήμενοι και όρθιοι), όπως συνέβη με το δρομολόγιο ΕΣΘ – Φλώρινα την περίοδο των εορτών, όπου σε μια τέτοια περίπτωση καθίσταται απολύτως ανύπαρκτη η εξασφάλιση των αποστάσεων ασφαλείας, αποκλείεται εντελώς η αποτελεσματικότητα του ελέγχου από το προσωπικό της κίνησης και φυσικά ούτε λόγος για την τήρηση του δρομολογιακού χρονοδιαγράμματος.

Με εκτίμηση, Τοπική Γραμματεία Μακεδονίας - Θράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου