Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση

Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση peptrainose@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Ευχαριστήρια δήλωση του Γ. Αλεξανδρή για την συμπαράσταση των συναδέλφων

Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου με ένα τεράστιο ευχαριστώ, σε όλους τους συναδέλφους μου, απ'όλες τις διευθύνσεις της εταιρίας, για την τεράστια οικονομική βοήθεια που παρείχαν στο παιδί μου στο πρόβλημα υγείας που του προέκυψε. 

Να ευχαριστήσω τους συναδέλφους της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και τα υπόλοιπα σωματεία όπου μαθαίνοντας το πρόβλημα υγείας του παιδιού μου κινητοποιήθηκαν άμεσα για την κάλυψη των τεράστιων εξόδων του πολύωρου χειρουργίου που χρειάστηκε να υποβληθεί η κόρη μου. 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους, γιατί με την συμβολή σας μπορούμε να ατενίζουμε το μέλλον με μεγάλη αισιοδοξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου