Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση

Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση peptrainose@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

Ευχαριστήρια επιστολή του Δημήτρη Βιτωράτου


ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


30/08/2019. Ώρα 7.00 π.μ. Ακούγεται το ξυπνητήρι μέσα στην ησυχία της πρωινής αύρας να με καλεί επίμονα, να σηκωθώ και να ετοιμασθώ για την εργασία μου. 
Πετάγομαι χαρούμενος που θα συναντούσα τους φίλους μου ,τους συναδέλφους-συνεργάτες μου και θα ανταλλάζαμε απόψεις και εμπειρίες για το πώς πέρασε ο καθένας μας τις διακοπές τους πίνοντας το πρωινό μας καφεδάκι. 
Πηγαίνοντας στον καθρέφτη για να πλυθώ, έρχομαι αντιμέτωπος με τον καθρέφτη και με κοίταζε περίεργα. Τι συμβαίνει αναρωτιέμαι. Κάτι έχει αλλάξει τον ακούω να μου λέει. Δεν καταλάβαινα στην αρχή. Κοιτάζοντας τον καλύτερα, βλέπω να περνούν από μπροστά μου σαν νερό τριάντα επτά χρόνια και έξι μήνες. 
Μία ολόκληρη ζωή γεμάτη με συγκινήσεις, χαρές, λύπες ,συνεργασίες, φιλίες, οικογένεια. Χρόνια γεμάτα αγάπη και καλοσύνη. Ένα δροσερό αεράκι με κάνει να συνειδητοποιήσω ότι είναι η ημέρα που πρέπει να αφήσω την εταιρία που τόσο πολύ αγάπησα και με αγάπησε και να ξεκινήσω έναν άλλο κύκλο ζωής. Αυτόν της συνταξιοδότησης. 
Δεν στεναχωριέμαι γιατί είμαι γεμάτος από την αγάπη των συναδέλφων-συνεργατών μου που μου δίνει κουράγιο και δύναμη να συνεχίσω και να είμαι δίπλα τους όταν και όσο με χρειαστούν.
Ευχαριστώ πολύ για όλα και καλή δύναμη σε όλους σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου