Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση

Για επικοινωνία και αποστολή σχολίων προς δημοσίευση peptrainose@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Κινητικότητα για το τρένο στην Πελοπόννησο - Δηλώσεις του Προέδρου της ΠΕΠ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ Παναγιώτη Κολοκοτρώνη



Οι Δήμοι Καλαμάτας και Μεσσήνης στηρίζουν την επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηρόδρομου στην περιοχή και η Περιφέρεια Πελοποννήσου του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο.
Η στήριξη καταγράφηκε σε χθεσινές συναντήσεις των δημάρχων και του περιφερειάρχη με στελέχη του Σωματείου Μηχανοδηγών.

Συγκεκριμένα, χθες το μεσημέρι, το δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα, επισκέφθηκαν μέλη του Δ.Σ. του Σωματείου με επικεφαλής τον πρόεδρο Κώστα Γενιδούνια. Ο δήμαρχος τάχθηκε υπέρ της επαναλειτουργίας του προαστιακού σιδηρόδρομου στη γραμμή Καλαμάτας - Μεσσήνης, με προοπτική κάλυψης του ΤΕΙ, αλλά και της περιοχής μέχρι Μελιγαλά - Διαβολίτσι. Ο κ. Νίκας παρατήρησε ότι η επαναλειτουργία του τρένου πρέπει να γίνει υπό την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με πληρότητα προσωπικού, με φύλαξη διαβάσεων, με εξασφαλισμένη τη συντήρηση του τροχαίου υλικού. Επεσήμανε πως στο εγχείρημα αυτό θα πρέπει να υπάρξει συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας, των δήμων και από οικονομικής πλευράς.
Ο δήμαρχος τάχθηκε κατά της ευκαιριακής λειτουργίας του σιδηρόδρομου, καθώς αυτή εγκυμονεί κινδύνους ατυχημάτων χωρίς αξιόλογο παραγόμενο αποτέλεσμα. Και δήλωσε ότι ο Δήμος Καλαμάτας θα στείλει έγγραφο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ζητώντας από την ηγεσία της τη σύγκληση σύσκεψης για την επαναλειτουργία του προαστιακού στην περιοχή μας.

ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΩΛΗ ΜΑΚΑΡΗ

Τα μέλη του Δ.Σ. του Σωματείου Μηχανοδηγών συναντήθηκαν και με το Μανώλη Μάκαρη, επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου. Οπως ανακοινώθηκε: α)Διαπιστώθηκε η κοινή βούληση για την επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου καταρχήν στη γραμμή Καλαμάτα - Μεσσήνη με δυνατότητα επέκτασης και στην περιοχή του Μελιγαλά. β)Ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρας - Καλαμάτας μπορεί να περιορίσει τη χρονική απόσταση σε μόλις 2 ώρες και να λειτουργήσει ανταγωνιστικά σε σχέση με τις οδικές μεταφορές δίνοντας μια αναπτυξιακή ώθηση στη δυτική Πελοπόννησο. Για αυτό το λόγο είναι ανάγκη να χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ. γ)Ο εκδρομικός τουρισμός τρένου μπορεί να αναπτυχθεί στην Πελοπόννησο και να καταστήσει βιώσιμη τη γραμμή Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα.
 
ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕΣΣΗΝΗΣ
Νωρίτερα, οι συνδικαλιστές σιδηροδρομικοί είχαν συναντηθεί στη Μεσσήνη με το δήμαρχο Γιώργο Τσώνη, παρουσία του αντιδημάρχου Τάσου Τσερπέ, πρώην σιδηροδρομικού.
Ο δήμαρχος εξήρε την πρωτοβουλία των εκπροσώπων εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υιοθετώντας απόλυτα την αναγκαιότητα για επαναλειτουργία του προαστιακού σιδηροδρόμου. Δεσμεύτηκε, δε, πως θα προχωρήσει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να συνδράμει προς την κατεύθυνση της επίτευξης του κοινού αυτού στόχου.
 

ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Αργότερα οι εκπρόσωποι του Σωματείου Μηχανοδηγών βρέθηκαν στην Τρίπολη και συναντήθηκαν με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, παρουσία αντιπεριφερειαρχών.
«Παραμένουμε σταθεροί στην πάγια διεκδίκησή μας για την επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου, προσφέροντας νέα προοπτική στην εθνική και τοπική μας οικονομία», είπε ο κ. Τατούλης. Ανέφερε ότι «η πρότασή μας και το μοντέλο επαναλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου έρχεται στον αντίποδα του γενικευμένου τέλματος της ελληνικής οικονομίας και δημιουργεί συνθήκες ανάπτυξης χωρίς επιπρόσθετο κόστος για το δημοσιονομικό ισοζύγιο της χώρας» και συμπλήρωσε: «Στόχος μας είναι η αξιοποίηση των πολιτιστικών, τουριστικών και οικονομικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων μας προσαρμόζοντας ανάλογα τις χρήσεις του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο».

ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΩΝ

Ο πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών Κ. Γενιδούνιας επεσήμανε ότι μόνο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να λειτουργήσει τον προαστιακό της Καλαμάτας και της ευρύτερης περιοχής. Παρατήρησε πως ο προαστιακός είναι μέσο οικονομικής ανάπτυξης και συμφώνησε ότι μπορεί να γίνει μια συντονισμένη προσπάθεια για την επαναλειτουργία του, υπό την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εκτίμησε ότι είναι απαράδεκτο μεγάλες πόλεις να μην έχουν προαστιακό και είπε πως η Καλαμάτα μπορεί να τα καταφέρει.
Δήλωσε, ακόμα, ότι ο σιδηρόδρομος έχει αδικηθεί στην Ελλάδα κι εξέφρασε τη χαρά του που οι Δημοτικές Αρχές Καλαμάτας και Μεσσήνης που βρίσκονται στην ίδια γραμμή με τους σιδηροδρομικούς.

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΩΝ

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού - ΤΡΑΙΝΟΣΕ  Παναγιώτης Κολοκοτρώνης δήλωσε στην "Ε": «Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που έγιναν στον σιδηρόδρομο ήταν και η κατάργηση του τρένου στην Πελοπόννησο. Το Σωματείο μας από την πρώτη ημέρα που έκλεισε η γραμμή στην Πελοπόννησο  κάνει συνεχείς παρεμβάσεις προκειμένου να επαναλειτουργήσει η γραμμή! Πρέπει να ολοκληρωθούν τάχιστα τα έργα και να επαναλειτουργήσει το τρένο στο Ναύπλιο, να αξιοποιηθεί ακόμα περισσότερο η γραμμή Κατάκολο - Ολυμπία και να σφυρίξει ξανά το τρένο στην γραμμή Καλαμάτα - Μεσσήνη. Πιέζουμε προς κάθε κατεύθυνση ώστε να μπει το τρένο ξανά στις ράγες. Γνωρίζουμε ότι ειδικά στην Πελοπόννησο οι τοπικές κοινωνίες και θέλουν και αγαπούν το τρένο».

http://www.eleftheriaonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου